Tuesday, January 25, 2011

On aura tout vu aime détourner la mode et le glamour

On aura tout vu aime détourner la mode et le glamour.

Les vêtements, accessoires de tous les jours, sacs, lunettes, bijoux….

mais aussi les téléphones mobiles, les souris d’ordinateur, les clefs USB et autres gris-gris de notre quotidien super actif et branché.

A coup de paillettes et de strass, d’éclat de cristal et de matières merveilleuses, l’esprit des designers de on aura tout vu « ré- habillent » notre vie, et nous rend sous de nouvelles facettes sa scintillante préciosité.

toutes les lignes qu’ils imaginent, empruntent cette même veine du détournement et de la fantaisie, cette envie de jouer avec les objets, la lumière, les couleurs, afin de toujours confondre le vrai et le faux….

et si c’est le faux qui était dans le vrai ? se dit la reine en plongeant dans le miroir.

puisqu’au pays merveilleux, il n’y a que la vérité qui blesse la beauté…

brand history

once upon a time…the “asp” company was founded in 1995. the brand evolved in 1998 to become on aura tout vu, a french expression meaning “you think you’ve seen it all”.

On aura tout vu made its name at first by creating and producing exclusive fashion accessories, embroideries, buttons and garments for various haute couture brands before starting its own brand collections of ready-to-wear, accessories and couture clothes, home design, fragrances end make-up…

On aura tout vu was creating and producing accessories for various haute couture brands such as Christian Dior, Christian Lacroix, Givenchy,…. and ready to wear brands like: Yves Saint laurent, Guy laroche, Paco Rabanne, Nina Ricci, Rochas, John Galliano, Groupe Garella, Sym Georges rech…

Over the years, on aura tout vu’s skill and experience resulted in a strengthened presence in the fashion sector and enabled it to become less production-oriented for other haute couture and ready-to-wear brands and more creation and market driven for its own brands.

in light of its growing international prestige, on aura tout vu management came up with a plan that was based on expanding its product range, repositioning its offer and selectively developing a retail distribution network.

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